"Nowy rok" podsumowanie.

     Dziś pierwszy dzień szkoły i wszyscy mówią o tym, że dzień ten jest nowym początkiem. Oddzielają gruba krechą wszystko to co było i snują plany na "nowy rok". Ja szkołę mam dawno za sobą, pierwszy września nie jest dla mnie nowym początkiem. Zmobilizował mnie jednak do podsumowania tych kilku minionych miesięcy, tak by móc zmobilizować się do realizacji wszystkich pozostałych zadań, które sobie założyłam w styczniu. To kolejny rok, w którym nie uda mi się zrealizować wszystkich celów ale już dziś wiem, że te kilka miesięcy to bardzo pracowity czas pełen niezwykłych spotkań z ludźmi pełnymi pasji, miłości i ciepła. 



     Wydarzyło się również coś co sprawia mi wielki uśmiech! Opowiedziałam swoją historię Natalii, która prowadzi bloga Jest Rudo. Mówię o niej moja nauczycielka i nie przesadzam! Wszystko co potrafię zawdzięczam jej zdolności do zmiany trudnego w proste!


     Wpadnij poczytać Wilcze pstryki u Jest Rudo




     Wciąż powtarzam, że jestem wdzięczna za fotografię. Dzięki niej mogę się spełniać, podróżować i poznawać wspaniałe historie ludzkiego życia. Przez ostatnie miesiące nie rozstawałam się z aparatem i spędziłam sporo godzin przy komputerze. Wykonałam ponad 40 różnych sesji godząc je z innymi obowiązkami. Zmieniłam wygląd strony (aktualnie nie jest to jeszcze ostateczna zmiana - wszystko robię sama a to wymaga czasu)







     Wróciłam też do malowania akwarelami i w tej dziedzinie osiągnęłam wiele sukcesów. Śnię o ścianie z pięknymi ramkami wypełnionymi moimi rysunkami. Jeśli jeszcze nie znacie zapraszam na IG @wilcza_kreska 




     Rok upłyną mi również w liczbie kilometrów, które przebyłam jeżdżąc na rowerze i wędrując po ukochanych tatrach i innych pięknych zakamarkach Polski. Co nieco pokazałam na @wilkinaszlaku gdzie wraz z Mężem pokazujemy piękno gór i rodzimej przyrody. 




     Przebyte kilometry nadrabiałam pichcąc w kuchni przysmaki jakich nigdy wcześniej nie robiłam. Mówią, że przez żołądek do serca i to się sprawdza, gdyż mój mąż jest bardzo zadowolony z mojej kolejnej pasji, a tak właśnie można nazwać moje gotowanie. 




     Już dziś wiem, że rok 2018 jest przełomowym w moim życiu i będzie oddziaływał na kolejne lata.

     Dziękuję, że jesteś ze mną! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Wilczepstryki , Blogger