Mieszkanie na sprzedaż.

Miałam ostatnio przyjemność zrobić coś zupełnie nowego. Poproszono mnie o zrobienie zdjęć mieszkania na sprzedaż. To pierwsza tego typu sesja, jaką miałam okazję wykonać. Odczuwałam mały stres. Oddałam zdjęcia ich właścicielom, a moje serce się uradowało. Zdjęcia się spodobały więc mogę uznać, że mój pierwszy raz był udany :D 

Kilka kadrów dla Was.

Dodam jeszcze, że mieszkanie znajduje się na obrzeżach Krakowa (osiedle Bieżanów Nowy). Jeśli jesteście zainteresowani  ofertą proszę o kontakt. 













2 komentarze:

  1. Zdjęcia cudowne a Pani fotograf z ogromną pasją i wizja. Idealnie pokazała charakter naszego mieszkania. Życzymy sukcesów w drodze na szczyt kariery i duuuzo radości z realizacji swojej pasji. Szczerze polecamy!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciepłe słowa i polecam się na przyszłość :)

      Usuń

Copyright © 2014 Wilczepstryki , Blogger