Lata 20-te i tańce na krakowskim Kazimierzu


Paulina, Mateusz i piękny Kazimierz. 

Sesja TANECZNA....

 To było wyzwanie. W każdą sesję wkładam swoje serce, w tą włożyłam również nerwy. Tupałam z nogi na nogę martwiąc się czy uda mi się uchwycić tą sesję tak jak sobie to wymarzyłam. Mimo, że Paulinę i Mateusza poznałam tego dnia to współpraca przebiegła we wspaniałej atmosferze :D Ja, modele i nasz niezawodny asystent/garderobiany przeżyliśmy wspaniałą przygodę łącznie z zainteresowaniem turystów, którzy zmienili się w paparazzi...  Jeśli wydaje się Wam, że fotografia taneczna jest prosta to jesteście w błędzie :D Oglądajcie rezultaty naszej ciężkiej pracy. 









Tak Paulina opisała naszą współpracę:


Dziękujemy za udostępnienie lokalu do sesji i tańce na stole restauracji Singer. 
Serdecznie pozdrawiamy.






CDN... 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Wilczepstryki , Blogger