Hania & Tomasz



Hania - drobna kobieta o twarzy nastolatki, z wielkimi błękitnymi oczami. Ma w sobie tyle delikatności co charakteru.  Poznałam ją wiele lat temu w ciekawych okolicznościach i tak nasza znajomość trwa od lat. 

Tomasz - Poważny, rozsądny mężczyzna, który zakochał się w Hani bez pamięci. 

Ich drogi się przecięły, by dłonie, oczy, usta i serce trwały w uścisku krocząc tą samą ścieżką. 

Wspólnie spotkaliśmy się przy okazji sesji, którą dla nich wykonywałam pewnej słonecznej, wrześniowej niedzieli. Hania trochę mnie nastraszyła. Mówiła, że sesję chcą ale raczej nie podołają "pozowaniu" itp, itd...

Mimo wszystkich przeciwieństw w końcu udało się! Pojechaliśmy nad piękny Staw Wroński otoczony gęstym lasem. Miejsce od razu się im spodobało, a krótka przejażdżka samochodem przełamała wszystkie lody. Na miejscu rozłożyliśmy piękny piknik i z trudem wstrzymywaliśmy się by nie zjeść wszystkich pyszności jakie przygotowała Hania. Zabraliśmy się do wesołej sesji i spędziliśmy miło czas. Jako, że znam okolicę to porwałam ich na zamek w Rudnie gdzie uchwyciłam jeszcze kilka kadrów tej zakochanej pary. W drodze powrotnej trafiliśmy jeszcze pod Pałac Potockich Krzeszowicach i wróciliśmy do domów późnym wieczorem zaopatrzeni w butelki lokalnych trunków procentowych :)

Ku mojemu (i Hani) zaskoczeniu Tomek czuł się podczas sesji zupełnie swobodnie i to jego ukochana okazała się być bardzo spięta.

Zakochańce otrzymali już wszystkie kadry z tej sesji a ja zostawiam Was z kilkoma z nich.

Miłego oglądania.








                                               


                                             


















                         


                                                

                                           



4 komentarze:

Copyright © 2014 Wilczepstryki , Blogger